Bu programlara kayıt hakkı kazanmış öğrenci adaylarından kayıt esnasında aşağıda belirtilmiş olan ek belgeler istenmektedir. Bu programlara kayıt yaptıracak öğrenci adaylarının kayıtta istenen belgelerle birlikte 03 – 07 Eylül 2018 tarihleri arasında üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Tüm öğrenci adaylarının kayit.kapadokya.edu.tr adresinden ulaşabilecekleri “Öğrenci Bilgi Formu”nu doldurmaları gerekmektedir. Formda yer alan bilgiler kontrol edilmeli ve varsa gerekli düzeltmeler yapılmalıdır. Doldurulmuş olan “Öğrenci Bilgi Formu”nun bir çıktısı alınarak öğrenci adayı tarafından imzalanmalı ve aşağıda belirtilmiş olan diğer belgeler ile birlikte kayıt esnasında görevlilere teslim edilmelidir.
Bu programlara e-devlet üzerinden kayıt yapılamaz.
Tüm Programlara Kayıt Yaptırabilmek İçin Gerekli Olan Belgeler:
Eğitim Ücretinin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri:
- Banka : Garanti Bankası
- Kurum Kodu : 2623
- Ödeme Türü : İsteğe bağlı ödeme
- Ödeme Tutarı: Ödeme tutarı (*) tarafınızca banka yetkililerine belirtilmelidir.
* Ödeme tutarını hesaplamak için Eğitim Taahhütnamesi çizelgesinden yararlanabilirsiniz. Öğrenci adayları yukarıda ayrıntıları verilen banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir.
** Öğrencinin adı-soyadı ve T.C kimlik numarası ödeme dekontunda açık bir şekilde yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.
Kayıt İçin Gerekli Olan Ek Belgeler:
- Atçılık ve Antrenörlüğü Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Tam teşekküllü hastaneden alınacak, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği icra etmeye fiziksel ve/veya ruhsal bir engelin olmadığını belgeleyen heyet raporu
- Yıllık eğitim süresi boyunca geçerli ferdi kaza sigortası yaptırıldığına dair belge
- İlk ve Acil Yardım Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Sürücü belgesi almaya engeli olmadığını gösterir sağlık raporu (İlgili rapor, tıp fakültelerinden veya söz konusu raporu verebilecek kapasitedeki devlet hastanelerinden alınmış olmalıdır. Öğrenci adayının boy ve kilosu raporda belirtilmelidir.)
- Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Tam teşekküllü bir hastaneden alınacak, mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmeye engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığını belgeleyen sağlık raporu
- Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı Belgesi
- Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Adli Sicil Kaydı Belgesi Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı Belgesi
- Uçuşa uygunluk raporu (SHGM tarafından yetkilendirilmiş sağlık kuruluşları için tıklayınız)
- Uçak Teknolojisi, Uçak Elektrik-Elektronik, Uçak Gövde-Motor Bakım Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- Tam teşekküllü bir hastaneden alınacak, mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmeye engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığını belgeleyen sağlık raporu
- Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı Belgesi
- Uçuş Harekât Yöneticiliği Programına kayıt yaptırabilmek için gerekli olan ek belgeler:
- 3. sınıf sağlık raporu (SHGM tarafından yetkilendirilmiş sağlık kuruluşları için tıklayınız)
- Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı Belgesi
Not: Adli Sicil Arşiv Kaydı Belgesini e-devlet üzerinden alabilmek için
“kamu kurumuna verilmek üzere” seçeneğinin işaretlenmesi gerekmektedir.
Bu programlara kayıt hakkı kazanmış öğrenci adayları 03 – 05 Eylül 2018 tarihleri arasında e-devlet üzerinden veya kayıtta istenen belgelerle birlikte 03 – 07 Eylül 2018 tarihleri arasında bizzat üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt yaptırabilirler.
Not: Bu programlara kayıt hakkı kazanmış olduğu hâlde Milli Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan adaylar e-devlet üzerinden kayıt yaptıramazlar. Bu öğrenci adaylarının kayıt işlemleri için bizzat üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Yüz Yüze Kayıt İşlemleri
Yüz yüze kayıt yaptıracak tüm öğrenci adaylarının kayıtları 03 – 07 Eylül 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Yüz yüze kayıt yaptıracak öğrenci adaylarının kayıtta istenen belgelerle birlikte üniversitemize gelmeleri gerekmektedir. Tüm öğrenci adaylarının kayit.kapadokya.edu.tr adresinden ulaşabilecekleri “Öğrenci Bilgi Formu”nu doldurmaları gerekmektedir. Formda yer alan bilgiler kontrol edilmeli ve varsa gerekli düzeltmeler yapılmalıdır. Doldurulmuş olan “Öğrenci Bilgi Formu”nun bir çıktısı alınarak öğrenci adayı tarafından imzalanmalı ve aşağıda belirtilmiş olan diğer belgeler ile birlikte kayıt esnasında görevlilere teslim edilmelidir.
Tüm Programlara Kayıt Yaptırabilmek İçin Gerekli Olan Belgeler:
Eğitim Ücretinin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri:
- Banka : Garanti Bankası
- Kurum Kodu : 2623
- Ödeme Türü : İsteğe bağlı ödeme
- Ödeme Tutarı: Ödeme tutarı (*) tarafınızca banka yetkililerine belirtilmelidir.
* Ödeme tutarını hesaplamak için Eğitim Taahhütnamesi çizelgesinden yararlanabilirsiniz. Öğrenci adayları yukarıda ayrıntıları verilen banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir.
** Öğrencinin adı-soyadı ve T.C kimlik numarası ödeme dekontunda açık bir şekilde yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.
E-Devlet Üzerinden Kayıt İşlemleri
Elektronik kayıt öğrenci adayları için zorunlu olmayıp isteğe bağlıdır. Elektronik kaydı tercih etmeyen veya zorunlu nedenlerle elektronik kaydı yapılamayan öğrenci adayları bizzat üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
E-devlet üzerinden yapılacak kayıtlar 03 – 05 Eylül 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Üniversitemize yerleşen ve e-devlet üzerinde kayıt yaptırmak isteyen adaylar, e-devlet şifreleri ile www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini gerçekleştirebileceklerdir.
1. Aşama
Üniversitemizin elektronik kayda izin verilen programlarına yerleşen tüm öğrenci adayları ilk önce kayit.kapadokya.edu.tr adresinden ulaşabilecekleri “Öğrenci Bilgi Formu”nu doldurmalıdır. Formda yer alan bilgiler kontrol edilmeli ve varsa gerekli düzeltmeler yapılmalıdır. Doldurulmuş olan “Öğrenci Bilgi Formu”nun bir çıktısı alınarak öğrenci adayı tarafından imzalanmalıdır.
Öğrenciler aşağıda yer alan banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir. Öğrenim ücretini yatırmayan öğrenciler elektronik kayıt yaptıramazlar. Eğitim ücretini yatıran tüm öğrenci adaylarının Eğitim Taahhütnamesini (indir) doldurup imzaladıktan sonra taranmış bir dijital kopyasını banka dekontu ile birlikte, e-postanın konu kısmına adı-soyadı, T.C. Kimlik No ve yerleştiği bölümü yazarak kayit@kapadokya.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Öğrenci ve ödemeyi yapacak kişi tarafından imzalanmış Eğitim Taahhütnamesinin taranmış bir dijital kopyası ile ödemenin yapıldığına dair banka dekontu kayit@kapadokya.edu.tr adresine gönderildikten sonra öğrenci adayının e-devlet kayıt imkânı 24 saat içerisinde aktif hâle gelecektir. Öğrenci adayı bundan sonra e-devletten kaydını tamamlayabilir. Kayıt tamamlandı onayı alındıktan sonra bu belgelerin asıl kopyaları 2. Aşamada kargo veya posta yolu ile gönderilmelidir.
Eğitim Ücretinin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri:
- Banka : Garanti Bankası
- Kurum Kodu : 2623
- Ödeme Türü : İsteğe bağlı ödeme
- Ödeme Tutarı: Ödeme tutarı (*) tarafınızca banka yetkililerine belirtilmelidir.
* Ödeme tutarını hesaplamak için Eğitim Taahhütnamesi çizelgesinden yararlanabilirsiniz. Öğrenci adayları yukarıda ayrıntıları verilen banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir.
** Öğrencinin adı-soyadı ve T.C kimlik numarası ödeme dekontunda açık bir şekilde yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.
2. Aşama
E-devlet üzerinden elektronik kayıt işlemini tamamlayan öğrenci adayları, kayıt için gerekli belgeleri kargo veya posta yolu ile en geç 01 Ekim 2018 mesai bitimine kadar üniversitemize ulaşacak şekilde göndermeleri gerekmektedir.
- Kayıt kontrol formu (indirmek için tıklayınız)
- Sınav sonuç belgesinin çıktısı
- Lise diplomasının aslı veya e-devlet üzerinden alınan barkotlu lise mezuniyet belgesi
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- 4 adet vesikalık fotoğraf
- Öğrenci anketi (sayfaya ulaşmak için tıklayınız)
- Öğrenci bilgi formu (1.aşama)
- Eğitim taahhütnamesi (1.aşama)
- Eğitim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu (1.aşama)
- Öğrenci Taahhütnamesi (Örgün Öğretim) (indirmek için tıklayınız)
E-Devlet üzerinden kayıt işlemi yapan ve kayıt için gerekli belgeleri kargo veya posta ile ulaştırmak isteyen öğrenci adayları için adres:
Kapadokya Üniversitesi
Mustafapaşa, Ürgüp (50420) – NEVŞEHİR
Bu programlara kayıt hakkı kazanmış öğrenci adayları isterlerse 03 – 05 Eylül 2018 tarihleri arasında e-devlet üzerinden kayıt yaptırabilecekleri gibi, kayıt için gerekli belgeleri kargo veya posta yolu ile aşağıda belirtilmiş olan adrese göndererek kayıt yaptırmaları da mümkündür. İsteyen adaylar kayıtta istenen belgelerle birlikte 03 – 07 Eylül 2018 tarihleri arasında bizzat üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt da yaptırabilirler.
Not: Bu programlara kayıt hakkı kazanmış olduğu hâlde Milli Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan adaylar e-devlet üzerinden kayıt yaptıramazlar. Bu öğrenci adaylarının kayıt işlemleri için bizzat üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
E-Devlet Üzerinden Kayıt İşlemleri
Elektronik kayıt öğrenci adayları için zorunlu olmayıp isteğe bağlıdır. Elektronik kaydı tercih etmeyen veya zorunlu nedenlerle elektronik kaydı yapılamayan öğrenci adayları bizzat üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
E-devlet üzerinden yapılacak kayıtlar 03 – 05 Eylül 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Üniversitemize yerleşen ve e-devlet üzerinde kayıt yaptırmak isteyen adaylar, e-devlet şifreleri ile www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini gerçekleştirebileceklerdir.
1. Aşama
Üniversitemizin elektronik kayda izin verilen programlarına yerleşen tüm öğrenci adayları ilk önce kayit.kapadokya.edu.tr adresinden ulaşabilecekleri “Öğrenci Bilgi Formu”nu doldurmalıdır. Formda yer alan bilgiler kontrol edilmeli ve varsa gerekli düzeltmeler yapılmalıdır. Doldurulmuş olan “Öğrenci Bilgi Formu”nun bir çıktısı alınarak öğrenci adayı tarafından imzalanmalıdır.
Öğrenciler aşağıda yer alan banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir. Öğrenim ücretini yatırmayan öğrenciler elektronik kayıt yaptıramazlar. Eğitim ücretini yatıran tüm öğrenci adaylarının Eğitim Taahhütnamesini (indir) doldurup imzaladıktan sonra taranmış bir dijital kopyasını banka dekontu ile birlikte, e-postanın konu kısmına adı-soyadı, T.C. Kimlik No ve yerleştiği bölümü yazarak kayit@kapadokya.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Öğrenci ve ödemeyi yapacak kişi tarafından imzalanmış Eğitim Taahhütnamesinin taranmış bir dijital kopyası ile ödemenin yapıldığına dair banka dekontu kayit@kapadokya.edu.tr adresine gönderildikten sonra öğrenci adayının e-devlet kayıt imkânı 24 saat içerisinde aktif hâle gelecektir. Bu belgelerin asıl kopyaları 2. Aşamada kargo veya posta yolu ile gönderilmelidir.
Eğitim Ücretinin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri:
- Banka : Garanti Bankası
- Kurum Kodu : 2623
- Ödeme Türü : İsteğe bağlı ödeme
- Ödeme Tutarı: Ödeme tutarı (*) tarafınızca banka yetkililerine belirtilmelidir.
* Ödeme tutarını hesaplamak için Eğitim Taahhütnamesi çizelgesinden yararlanabilirsiniz. Öğrenci adayları yukarıda ayrıntıları verilen banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir.
** Öğrencinin adı-soyadı ve T.C kimlik numarası ödeme dekontunda açık bir şekilde yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.
2. Aşama
E-devlet üzerinden elektronik kayıt işlemini tamamlayan öğrenci adayları, kayıt için gerekli belgeleri kargo veya posta yolu ile en geç 01 Ekim 2018 mesai bitimine kadar üniversitemize ulaşacak şekilde göndermeleri gerekmektedir.
- Kayıt kontrol formu (indirmek için tıklayınız)
- Sınav sonuç belgesinin çıktısı
- Lise diplomasının aslı veya e-devlet üzerinden alınan barkotlu lise mezuniyet belgesi
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- 4 adet vesikalık fotoğraf
- Öğrenci anketi (sayfaya ulaşmak için tıklayınız)
- Öğrenci bilgi formu (1.aşama)
- Eğitim taahhütnamesi (1.aşama)
- Eğitim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu (1.aşama)
- Öğrenci Taahhütnamesi (Uzaktan Öğretim) (indirmek için tıklayınız)
E-Devlet üzerinden kayıt işlemi yapan ve kayıt için gerekli belgeleri kargo veya posta ile ulaştırmak isteyen öğrenci adayları için adres:
Kapadokya Üniversitesi
Uzaktan Öğretim Birimi
Mustafapaşa, Ürgüp (50420) – NEVŞEHİR
Uzaktan Öğretim Programlarına Kargo veya Posta Yolu ile Kayıt İşlemleri
E-devlet yerine posta veya kargo yolu ile kayıt yaptırmak isteyen uzaktan öğretim öğrenci adaylarının aşağıdaki evrakları 07 Eylül 2018 Cuma günü mesai bitimine kadar üniversitemize ulaşacak şekilde göndermeleri gerekmektedir. Belgeleri zamanında ulaşmayan adayların kayıtları geçersiz sayılacaktır.
1. Aşama
Tüm öğrenci adaylarının kayit.kapadokya.edu.tr adresinden ulaşabilecekleri “Öğrenci Bilgi Formu”nu doldurmaları gerekmektedir. Formda yer alan bilgiler kontrol edilmeli ve varsa gerekli düzeltmeler yapılmalıdır. Doldurulmuş olan “Öğrenci Bilgi Formu”nun bir çıktısı alınarak öğrenci adayı tarafından imzalanmalı ve kayıt için gerekli diğer belgeler ile birlikte aşağıda belirtilmiş olan adrese kargo veya posta yolu ile 07 Eylül 2018 mesai bitimine kadar ulaştırılmalıdır.
2. Aşama
Kayıt İçin Gerekli Belgeler:
Eğitim Ücretinin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri:
- Banka : Garanti Bankası
- Kurum Kodu : 2623
- Ödeme Türü : İsteğe bağlı ödeme
- Ödeme Tutarı: Ödeme tutarı (*) tarafınızca banka yetkililerine belirtilmelidir.
* Ödeme tutarını hesaplamak için Eğitim Taahhütnamesi çizelgesinden yararlanabilirsiniz. Öğrenci adayları yukarıda ayrıntıları verilen banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir.
** Öğrencinin adı-soyadı ve T.C kimlik numarası ödeme dekontunda açık bir şekilde yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.
E-Devlet üzerinden kayıt işlemi yapan ve kayıt için gerekli belgeleri kargo veya posta ile ulaştırmak isteyen öğrenci adayları için adres:
Kapadokya Üniversitesi
Uzaktan Öğretim Birimi
Mustafapaşa, Ürgüp (50420) – NEVŞEHİR
Yüz Yüze Kayıt İşlemleri
Yüz yüze kayıt yaptıracak tüm öğrenci adaylarının kayıtları 03 – 07 Eylül 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Yüz yüze kayıt yaptıracak öğrenci adaylarının kayıtta istenen belgelerle birlikte üniversitemize gelmeleri gerekmektedir. Tüm öğrenci adaylarının kayit.kapadokya.edu.tr adresinden ulaşabilecekleri “Öğrenci Bilgi Formu”nu doldurmaları gerekmektedir. Formda yer alan bilgiler kontrol edilmeli ve varsa gerekli düzeltmeler yapılmalıdır. Doldurulmuş olan “Öğrenci Bilgi Formu”nun bir çıktısı alınarak öğrenci adayı tarafından imzalanmalı ve aşağıda belirtilmiş olan diğer belgeler ile birlikte kayıt esnasında görevlilere teslim edilmelidir.
Tüm Programlara Kayıt Yaptırabilmek İçin Gerekli Olan Belgeler:
Eğitim Ücretinin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri:
- Banka : Garanti Bankası
- Kurum Kodu : 2623
- Ödeme Türü : İsteğe bağlı ödeme
- Ödeme Tutarı: Ödeme tutarı (*) tarafınızca banka yetkililerine belirtilmelidir.
* Ödeme tutarını hesaplamak için Eğitim Taahhütnamesi çizelgesinden burs, ödeme şekli ve kayıt yaptıracağınız programı, (İngilizce hazırlık sınıfı olan programlara kayıt olacaklar programı “hazırlık” seçmelidir.) seçerek ücret bilgisine ulaşabilirsiniz. Öğrenci adayları yukarıda ayrıntıları verilen banka hesabına Eğitim Taahhütnamesinde yer alan asgari öğrenim ücretini (taksitli ödeme yapacaklar için eğitim ücretinin ¼’ü) yatırmaları gerekmektedir.
** Öğrencinin adı-soyadı ve T.C kimlik numarası ödeme dekontunda açık bir şekilde yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.